RSS
Hello! Welcome to this blog.hope u all enjoy read this blog. thank.

CUTI SEKOLAH


            SERONOK bila dah cuti sekolah nie, dapat lah aku tenangkan fikiran dan berehat dari kerja aku yang mencabar nie...time2 cuti sekolah la dapat aku bermalas-malasan.. hehe.. seronok hoooo... bagi yg kerja lain jgn jeles plak yer. dah kerja kami mcm nie, bnyk cuti.. bukan salah kami, kerajaan dah tetapkan mcm nie so kami terima seadanya...Apa yg aku buat cuti2 nie... entah la, kerja xde siap pun, asyik nak tido jer.. aku balik kg kejap, pastu balik tapah balik nak siapkan asgment n marking paper exam... ikutkan hati nak update blog pun malas tapi diatas permintaan ramai yg asyik suruh update blog so aku pun update la sikit2...



            Update blog nie pun bukan nya ape.. nak membalas semula kutukan dan kritikan yang telah dilemparkan kepada aku.. bukan la teruk sangat kutuknya cuma sindiran sinis jer... oooo.. u cerita pasal gigi yer.. pastu tuju kat i yer.. cisss.. ingat aku xtau la tue... hahahaha... aku tgk time2 cuti nie semangat geng2 nie update blog, bnyk cite baru agaknya... ni aku kira rangkumkan semua jela.....2mgu lepas aku bw budak olahraga, abes muka aku pun dah naik hitam.. nasib baik dapat jugak emas.. jadi la buat semangat.. 4 hari aku xde kat sekolah huh bestnya.. hahaha.. to all my student, sori la markah nanti bukak sekolah cegu bagitau yer.. kalau xsabar sgt korang chat la ngan cegu kat fb.. nti cegu bgtau markah dapat berapa.. ok.... itu bukan cegu malas tau.. cegu busy sgt... hahahahaa...

          Dalam cuti nie mcm2 telah berlaku, kat dunia la... korang sume pun tau la.. JEPUN DILANDA TSUNAMI... teruk sgt keadaan mereka.. aku juga tumpang simpati.. hampir setiap hari, baca paper mesti pasal tsunami nie... bayangkan la kapal yang besar pun kat atas darat jugak..huhhhhh... ngeri n menakutkan.. harap di Malaysia xde la jadi mcm tu... ptt nya kita tolong mana yang termampu..dalam cuti nie selain dari duk kat umah aku skrg dah rajin download movie.. bnyk dah movie yang aku download... kena tgkap ke haaa.. kalau download movie, ni bukan aku buat secara rela.. ni atas permintaan ramai... aku buat nie bukan utk perniagaan tp nak bg org lain xboring.. so xsalahkan... hahaha, leh la aku download bnyk2 lagi..

         Cuti nie jugak aku ngan kwn aku merancang nak g Genting Highland.. opppss bukan untuk berjudi yer kami nak berhibur nie kota keriangan pulak yer... asyik Jusco Ipoh jer.. mana lalu, so nak juga rasa udara Genting, naik Skyway.. main2 kat sana, barula cuti2 Malaysia... taaapiiiii.... hahahaha, xjadi pegi plak dah.. adeiiii... kwn aku demam pulak.. baik punyer planning sudahnya lgsung xjadi... cuti kat Tapah jela.. sudahnya Tapah 2 hari nie hujan plak.. duk umah jela layan movie n tgk bola lagi bagus.. Haaa,.. itu hari ade PC Fair kat ipoh, aku pun beli mcm2 kat sana.. haha.. bnyk duit aku habis.. adeiii... beli external HD.. Speaker SonicGear.. Pendrive 8gb.. Fan laptop..Card reader.. Antivirus baru.. huh.. bnyk nya aku beli ptt la teruk aku bulan nie.. pandai sungguh aku berbelanja.. hahaha..

         Petang tadi aku g kedai Abah Sali makan laksa..sedap laksa kat sana, aku suka makan kat sana.. sbb best (Nad jgn kembang hidung).. lepak plak ngan otai2 Tapah.. jadi dapat la bnyk info2 baru.. cite tanah la, bola, tsunami, kerja kosong n kes dadah kat Tapah.. huh, risau betul dengar kes dadah kat Tapah nie.. tmbh plak melibatkan individu yg sgt2 aku kenali so lagi ngeri dibuatnya.. bila terbongkar satu kes, melarat ke kes yang lain pulak.. rupanya mmg dasyat kes dadah kat Tapah nie.. bnyk tangkapan dah dibuat.. patutnya kita insafkan diri dan jauhi dari gejala nie.. jgn pikir nak cepat kaya jer... huh.. takut pulak aku dengar.. kesimpulan nya bersembang ngan otai2 nie mmg best sbb dapat bnyk ilmu baru.. dengar diaorg cerita pun best jer.. kusyuk gak aku dengar tadi..

P/S  : Panjang plak aku bercerita.. arghhhh aku nak bermalas-malasan nie.. bestnyer cuti

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 A NEW CHAPTER BEGIN..... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy