RSS
Hello! Welcome to this blog.hope u all enjoy read this blog. thank.

CAMERON HIGHLAND


            PERCUTIAN....haha.. cuti kali nie aku memilih cameron sebagai destinasinya, xde le best sgt tambahan plak aku dah g cameron nie berpuluh2 kali dah.. dari cuaca sejuk sampai la cuaca dah xberapa nak sejuk sekarang nie.. perancangan asal nak g genting.. saja nak naik kete kabel tu, tp dah xjadi plak.. cameron nie pun jadi la.. ok, aku cerita kan sikit ape yang menarik cameron nie.. biasa la kalau org g cameron mesti la org cari strawberi kan.. kat sana juga terdapat sayur-sayuran yang segar tp aku xtau la mahal atau murah.. aku tgk mcm mahal jer tapi ramai gak org beli...



pemandangan cameron

            kalau korang nak tenangkan fikiran cameron antara tempat yan sesuai, sbb suasananya yg nyaman dan awek2 mat salleh pun ramai.. haha, thailaand pun ade..hehehe, ramai org yg tak tau tentang tempat2 yg menarik di cameron.. antara tempat y menarik dah xde di tempat lain ialah time tunnel. tmpt seakan muzium menyimpan semua barangan lama dari zaman aku kecik lg.. tmpt nie wajib korang kena masuk sekali..lg satu tmpat menarik adalah kilang BOH yg lama di Sungai Palas.. ramai org yg xtau. tp tmpt ni sgt2 best

 antara barang yg ade

            Cantik pemandangan kat sini.. kalah la Cameron Bharat tue... kat sini g best n menarik.. kalau time tu hujan mmg menggeletar kitadibuatnya.. aku steady jer sbb aku kebal.. haha.. tp sebenarnya menyesal sweater xbw.. adeiiii..waktu lawatan seperti di bwah yer...

waktu melawat seperti tertera

           Dapat jugakla aku g jlan2 cuti nie... ok la kan dari duk umah xtau nak buat ape.. elok la aku bercuti maka bnykla duit aku yg abis bila geram melihat cendawan goreng, ketam goreng, udang tepung n strawberi coklat.. semua aku makan dalam kete..huh.. biar betul aku nie.. adeiiii

bukti g cameron

P/S  : so sesiapa yg nak g cameron aku leh bw kan... hahaha

2 comments:

cik adar said...

wakaka . baru intro video dah gelak dah . ape masuk slengg apek pulok neh ? kikiki , btw nice video lah . sore sume pakat sengau sengau je . batuk eh ? kahkah.

ciK aYu La said...

hahaha

Post a Comment

 
Copyright 2009 A NEW CHAPTER BEGIN..... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy