RSS
Hello! Welcome to this blog.hope u all enjoy read this blog. thank.

DAH LAMA TAK UPDATE


            SALAM.. huh lama sungguh aku tak update blog nie, bukan aku sengaja tp masa tidak mengizinkan, bukan xde idea tp perasaan malas nak update blog tu sungguh menebal.. walaupun bnyk perkara yang menarik terjadi dalam dunia nie.. tp hari nie aku cuba gagahkan diri nak update blog nie.. kalau korang perasan blog nie pun aku dah tukar layout dia.. bosan dan pakai layout yang lama.. baru la segar mata memandang.. hehe,

 Minggu nie penuh ngan cerita bola sepak Malaysia jer.. pasukan feveret aku pun datang. tp kita kena sokong Malaysia la kan .. dah duk Malaysia, sokong la Malaysia.. hehehe.. ok la, ini dulu wat masa nie.. nanti aku update lagi..

P/S :  Dah mula datang idea, bagus la

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 A NEW CHAPTER BEGIN..... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy